Tijdelijke maatregelen Valysvervoer
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Geachte MAN Geluk,

Nu de coronamaatregelen opgeheven zijn zien we dat veel pashouders weer gebruik maken van het vervoer. Eerder hebben wij u geïnformeerd over het capaciteitsprobleem dat is ontstaan als gevolg van landelijke personeelstekorten. Hierdoor lukt het ons niet altijd om voorspelbaar en betrouwbaar vervoer te regelen voor u en uw medepashouders. Daarom zijn wij in afstemming met het ministerie van Volksgezondheid Welzijn en Sport genoodzaakt enkele tijdelijke maatregelen te nemen. In dit bericht informeren wij u over deze maatregelen.

Tijdelijke maatregelen Valysvervoer
Het helpt ons en onze vervoerders wanneer wij tijdig inzicht hebben in uw vervoersbehoefte. Daarom gelden er vanaf zaterdag 11 juni tijdelijke maatregelen met betrekking tot het moment waarop u uw Valysreizen gereserveerd moet hebben.
  • Wanneer u wilt reizen op maandag, dinsdag, woensdag of donderdag dan moet u zowel uw heen- als uw terugreis minimaal 24 uur van te voren reserveren;
  • Wanneer u wilt reizen op vrijdag, zaterdag of zondag dan moet u zowel uw heen- als uw terugreis minimaal 48 uur van te voren reserveren.
Dit betekent dat als u aanstaande zaterdag 11 juni wilt reizen, u uiterlijk op donderdag 9 juni zowel uw heen- als uw terugreis gereserveerd moet hebben. Wanneer u bijvoorbeeld wilt reizen op maandag om 13 uur dan moet u uw reis uiterlijk op zondag om 13 uur gereserveerd hebben.

Wij kunnen ons voorstellen dat deze maatregelen voor u ingrijpend zijn. Maar, wij moeten deze maatregelen nemen om u te voorzien in betrouwbaar en voorspelbaar vervoer zoals u van ons gewend bent. Mocht u, als gevolg van een onvoorziene omstandigheid, niet tijdig kunnen reserveren dan doen wij onze uiterste best om u te helpen. Houdt er in dit geval rekening mee dat uw rit niet altijd op het tijdstip van uw wens kan plaatsvinden.

Periode
Deze tijdelijke maatregelen nemen wij voor in ieder geval een periode van 8 weken. In deze periode evalueren wij het effect van de tijdelijke maatregelen met het ministerie van VWS en beslissen we of de maatregelen aangepast worden of komen te vervallen. Wij stellen u tijdig op de hoogte wanneer er veranderingen zijn.

Wachttijden
Door de capaciteitsproblemen is de wachttijd aan de telefoon langer dan u van ons gewend bent. Ook kan het ondanks de genomen maatregelen nog voorkomen dat u langer op uw taxi moet wachten dan gewoonlijk. Wij doen er samen met onze vervoerder alles aan om u tijdig te vervoeren, te woord te staan en of in kennis te stellen van een eventuele vertraging. Het kan voorkomen dat de vervoerder u belt met het verzoek of hij u eerder of later op mag halen.

Tot slot
Wij willen nogmaals benadrukken dat wij begrijpen dat deze tijdelijke maatregelen voor u ingrijpend zijn. Maar, wij vinden het van groot belang dat wij u en uw medepashouders kunnen voorzien in voorspelbaar en betrouwbaar vervoer. Wij hopen op uw begrip voor de situatie.

Met vriendelijke groet,

Valys
 
 
 
 
 
 
 
 
transvision
Valys wordt uitgevoerd door Transvision B.V. in opdracht van het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport.
Transvision B.V.
Postbus 402
2900 AK
Capelle aan den IJssel
www.valys.nl 0900-9630
U bent ingeschreven als di.felicita19@gmail.com
Wilt u geen nieuwsberichten meer van ons ontvangen?


Klik hier om u af te melden.